home  |  mapa serveru  |  napište nám  |  login

COPROSYS Ústí spol. s r. o.

Žižkova 589/250
400 04 Trmice
tel: +420 475 522 222
fax: +420 475 522 229
e-mail: obchod@cpsul.cz
Produkty

countercountercountercountercountercounter
návštěv od 1.10.2008

• Management tel. služeb

Úkolem managementu telekomunikačních služeb je zajistit pro zákazníka optimální řešení telekomunikačních služeb. Známe všechny možnosti telekomunikačních řešení, víme co je využitelné a užitečné pro konkrétní typ podnikání, umíme jednat s telekomunikačními operátory, známe výhody i nevýhody slevových balíčků, známe slabiny i silné stránky všech českých operátorů, máme zkušenosti se spoustou výrobců telefonních ústředen, telefonních přístrojů stolních i mobilních, známe užitečné typy programů, které zajistí analýzy telefonních účtů pro provedení optimalizačních změn.

V rámci managementu telekomunikačních služeb provádíme tyto činnosti

- pravidelné analýzy volání do pevných i mobilních sítí
- návrhy a provádění změn v nastavení tarifů pevných i mobilních operátorů
- analýzy a vyúčtování soukromých hovorů
- výběr poskytovatele Internetu a datových služeb
- výběr poskytovatele hlasových služeb pro pevné sítě
- výběr poskytovatele hlasových služeb pro mobilní sítě
- návrhy technického řešení telefonní ústředny
- výběr vhodných telefonních přístrojů pevných i mobilních

Cena služby

500Kč /měsíc 10% z vyúčtování soukromých hovorů
Management telekomunikací + analýzy soukromých hovorů

500Kč/měsíc
Management telekomunikací bez analýz soukromých hovorů

10% z vyúčtování soukromých hovorů minimálně 300Kč/měsíc
Provádění analýz soukromých hovorů

Typ smlouvy

Z důvodu vysoké pracnosti při úvodních analýzách a garantované dlouhodobé úspoře nákladů požadujeme uzavření smlouvy minimálně na 24 měsíců.

Smlouva na 24 měsíců – minimální doba trvání
Smlouva na 48 měsíců – bonus 2.000Kč
Smlouva na 60 měsíců – bonus 3.000Kč

Na první pohled se může zdát, že jde o střet zájmů, kdy poskytujeme telekomunikační služby a zároveň zákazníkovi doporučujeme jejich dodavatele. My jsme však připraveni zákazníkovi pečlivě a objektivně analyzovat všechny nabídky konkurenčních operátorů na společné schůzce i v přítomnosti obchodního zástupce konkurenčního operátora, což se také velmi často děje, protože tyto případy sami vyhledáváme abychom zákazníkovi dokázali naši objektivitu. Zákazník má opravdu jistotu, že pro něj zajišťujeme ty nejlepší podmínky a investovaných 500Kč za měsíc do managementu telekomunikačních služeb se mu rychle vrací ušetřeným časem a neustále nízkými náklady za telekomunikace.

Naše práce probíhá v drtivé většině případů tak, že zákazníka kontaktuje konkurenční operátor s mimořádně výhodnou nabídkou služeb. Zákazník předá kontakt na nás, my si nabídku vyslechneme, necháme předložit písemnou verzi, nabídku analyzujeme a zákazníkovi předáme krátké a srozumitelné srovnání s naším doporučením případných změn v telekomunikačním provozu.

Objednávka služby

home > Produkty > Telekomunikace > • Management tel. služeb
www.cpsul.cz, vytištěno 12.12.2017 13:10